PDA

View Full Version : just got some mags



nanaimo_honda_accord
06-07-2002, 07:30 PM
hey everyone i just signed up last night and just want to post a pic of my car to get your feedback. tell me what u like, what u dont like and what i should do for improvments, thanks

89NinjaAccordLX
06-07-2002, 07:39 PM
drop that baby down two inches

^ () ^
06-07-2002, 07:49 PM
LOOKS GOOD DUDE!!! I AM NOT A REAL BIG FAN OF DROPPED CARS...I LIKE IT THE WAY IT IS...:super:

nanaimo_honda_accord
06-07-2002, 07:50 PM
where can i get clear backlights for an 88 accord?? i have called a couple places in vancouver canada and they dont make them for that year.

^ () ^
06-07-2002, 07:53 PM
You can't ( Yet )...Hopefully companies will get the hint that we are a big bizz also....Just wait and see....There are couple of mods u can do urself..Just check the how to section when u get a chance....

A20A1
06-07-2002, 08:46 PM
Nah, better take it all the way to 4" drop... :bow:
:D
Like the rims

Afrosheen
06-07-2002, 09:40 PM
Holy jeez, is that what it looks like when you get 17's and don't drop it _at all_? Looks like it's ready to climb some mountains and challenge a Hummer. :stick: Just kidding..but seriously it needs to be dropped BAD.

nanaimo_honda_accord
06-07-2002, 10:00 PM
they are actually 16" mags with 205/50R16 Falken Tires

YK86
06-07-2002, 11:06 PM
Looks great! Another BC member! Make sure to check out www.vancouveraccords.com too.

Vanilla Sky
06-08-2002, 01:21 AM
drop JUST THE FRONT... nah... just when you drop it, make sure the rear end sticks up... lol... i've been smokin too much weed

Derick

^ () ^
06-08-2002, 02:38 AM
Hey ! I have 17" rims and I did not drop my car..If anybody is interested in seeing my car post and I will post pics up...

Bobs89LXi
06-08-2002, 05:26 AM
This is what my car looks like with 17's and no drop. I haven't challenged any Hummers to a hill climb, but I can make it over speed bumps without getting stuck. :D

Jims 86LXI HB
06-08-2002, 07:03 AM
I can make it over speed bumps without getting stuck.

LOL:lol :stick: ME TOO! You know their is such a thing as a MILD drop:D

ACCORD EX
06-08-2002, 08:25 AM
i like the undropped car too !looks really clean man ! i like it ! :super:


MIKE

tk89acc
06-08-2002, 09:05 AM
Hey Bob I can get higher than you.:super:

http://www.streetsourcemag.com/uploads/Ownerprofiles/gspeed19/419200232541PM42301.jpg

^ () ^
06-08-2002, 09:39 AM
Looks Good without the drop..What kind of wing is that??

Chris86Lxi
06-08-2002, 09:59 AM
Drop that shit man. It looks like a damn monster car. It looks as if you raised the damn thing intentionally. Way to tall and doesn't look smooth at all. The first thing that will come to mind to most people is "damn that needs to be lowered back to normal height atleast, if not lower". Oh well. That's my opinion.

Chris

Bobs89LXi
06-08-2002, 01:04 PM
Originally posted by ^ () ^
Looks Good without the drop..What kind of wing is that??

Thanks. That is a Wings West midwing style spoiler for the 4G Accord. They fit the 3G as well with no modifications. :D

tk89acc
06-09-2002, 08:36 AM
Drop that shit man. It looks like a damn monster car. It looks as if you raised the damn thing intentionally. Way to tall and doesn't look smooth at all. The first thing that will come to mind to most people is "damn that needs to be lowered back to normal height atleast, if not lower". Oh well. That's my opinion.

If you were talking to me my car is dropped. It was just a joke. I have air cylinders on my car. If you want I can show you a pic of it lower.

CoAsTeR
06-09-2002, 09:44 AM
can't you just do a mild drop by cutting one or just half a coil outta the stock spring without having to spend money on parts? just get an alignment? for an everyday grocery getter, its not feasible to drop a car... especially in the winter with snow around here. but I think the car looks good the way it is.....

Chris86Lxi
06-09-2002, 11:13 AM
Hey Tk89, I know you have your car bagged man. I love your car. It's so nice and custom. I was talkin about the thread starter. He has nice rims but it's just cryin "lower me". Sorry for the mixup.

Chris

nanaimo_honda_accord
06-09-2002, 12:03 PM
the tread starter is col thats short for cryin out loud "lower me, lower me!!!!" i will lower it some time this year but i wanna do other cheaper things to it first ie. red tail lights, white face gauges, tint the windows. was even thinkin about gettin my mags painted white for next summer. plus now my amp aint werkin. its gettin power but no sound is coming out of my box and all the wiring look good, there is another unwanted expense!!

damackz
06-09-2002, 05:30 PM
yeah man needs to be slammed, love tha car tho :) hehe i wanna see a pic of ur car slammed TK hehe :pimp:

^ () ^
06-09-2002, 09:57 PM
Originally posted by Bobs89LXi


Thanks. That is a Wings West midwing style spoiler for the 4G Accord. They fit the 3G as well with no modifications. :D

Looks Facking Sweet!! I want one!!! It gives ur car a Lotus looks from afar!!:smokin:

Where could I find such a wing like that?? Performance store? Junkyard?? Please Help!!!